dass dahs niemer märki
segi eigentlich schahd
er hetti gärn dases öpper märke wür
wenigschtens e paar chönntids märke
es gebi möglicherwiis scho Mänsche
wos märke würdid
aber diä Mänsche segid
weiss de Tüüfel woh
aber er glaubi eigettli nid
dases hüttna settig Mänsche gebi
früener hebis villicht settig Mänsche ggäh
oder wenigschtens hebis Mänsche ggäh
wosich zu Mänsche hebid bilde lah
wo halbwägs gmerkt hebid was lohs segi
de Eckermah segi so eine gsi
aber däh segi vom Göhte erfundä wordä
und zum Eckermah gmacht wordä
er frähgi sich mängisch
öb ächt de Göhte homosexuell gsi segi
aber dahs spili nattürli kei Role
das segi überhaupt nid negatif zverstah
das würdi nur mängs erchläre
und imm segis nid wohl
wänn nid ales erchlärt segi
imm segis zum Biischpil
diä sonderbahri Liäbi es Rähtsel
diä de Göhte em Eckermah entgägebracht hebi
es segi eigentlich gar kei Liäbi
es segi scho fascht Vernarrtheit
und gliichzitig aber au
en unbegrifflichi und hässlichi Uhsbühterei
villicht hebis überhauppt nüht z tuä
mit Liäbi sondern nurr mit Uhsbühtig
de Eckerma hebi niä richtige Loh übercho
und hebi doch wellä hührate
i alle dene Jahr hebi sich de Göhte
niä für di persönlichi Situaziohn
vom Eckermah interessiert
es segi schaurig
wämmer das gsechi
villicht hebi ales
wasmer jezz so schöhn Liäbi nänni
überhaupt nüht mit Liäbi z tue
wämmer inn wür frägä
dänn würdi er so öppis
soffort unterschriibä
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