Samstag, 25. Juli 2009

 


gitz überhaupt öpper
wo würklich ahgnehm isch

und sich nid eifach nur verschtellt

er hebi s Gfühl

dass sich vili immer nur verschtellid

ganz bsunders au diä

wo imm als Ahgnehmschti erschiinid

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen